»Če bi šli pogledat malo podrobneje na strani EEA-ja, preprosto ni ustrezne razlage, da bi lahko interpretirali te podatke. Gre preprosto za podatek, ki ne pove popolnoma nič, zastrašuje, ne pove pa dejanskega stanja.«
»Brez dodatnih ukrepov bomo dihali zrak podobne kakovosti kot zdaj, vendar s preseženimi mejnimi vrednostmi za delce PM 2,5 ter PM 10, dušikove okside in benzopiren.«
»Dnevno v Ljubljano vstopi vsaj 120.000 avtomobilov, podatki za obdobje med letoma 2013 in 2023 pa kažejo, da se je število prebivalcev povečalo za 15.000 oz. za občino velikosti Slovenj Gradca, število avtomobilov pa za 25.000.«
»Če bi šli pogledat malo bolj podrobno na strani EEA, preprosto ni ustrezne razlage, da bi lahko interpretirali te podatke. Gre preprosto za podatek, ki ne pove popolnoma nič, zastrašuje, ne pove pa dejanskega stanja.«
»Kar lahko z gotovostjo trdim in kar ni nekaj, kar ne bi bilo transparentno prikazano, ter je objavljeno tudi na spletnih straneh agencije za okolje in na naših spletnih straneh, je, da se kakovost zraka iz leta v leto izboljšuje, seveda na podlagi ukrepov, ki so bili izvedeni.«
»Da bomo potem lahko evidenitrali tiste res prave vroče točke, jih primerjali s tem, kar posamezniki občutijo in potem na teh lokacijah seveda načrtovali ustrezne ukrepe.«
»Ugotovili smo, da ko so se protikoronski ukrepi oblažili in se je promet začel počasi povečevati ter je dosegel stopnjo pred epidemijo, se je začel slabšati tudi zrak oziroma onesnaženost z dušikovimi dioksidi.«
»Zavedamo se, da če so meritve izvedene neposredno na cesti, ki je prometno zelo obremenjena, da bodo tam izmerjene vrednosti dušikovih oksidov večje. Niso pa to vrednosti, ki so reprezentativne za večji del Ljubljane.«